صفحة 2 من 5 الأولىالأولى 12345 الأخيرةالأخيرة
النتائج 6 إلى 10 من 21

ملاحظةلإصحاب الرؤى المجهولةاصحابهاعليكم ذكراحداث اليقظة وذكربياناتكم لفك رموز رؤياكم.

الصورة الرمزية saly85
    saly85 غير متواجد حالياً عضوة مشاركة

بارك الله فيكم

الصورة الرمزية رودينا 8
    رودينا 8 غير متواجد حالياً عضوه جديدة

Smile

السلام عليكم
    انا متزوجه ولدى طفل وحامل حاليا فى الشهر الخامس باذن الله وحلمت بالرسول قبل كده وكان فى صوره شاب ويلبس ملابس عاديه
    ومقاليش انى رسول الله بس انا كنت عارفه
    ارجو منك ياشيخ محمد ان تفسرلى احلامى وانا حلمتها خلال حملى هذا
    حلمت من شهرين تقريبا ان زوجى جه بيت ماما يصلحنى وجبلى دبله ذهب وفرحت بيها جدا وبعد ما كنت زعلانه فرحت جدا وشكرته وجبلى حاجه تانيه بس مركزتش فيها لانى كنت مشغوله بالدبله
    والحلم التانى بعده حلمت ان جوزى جبلى سلسله دهب جميله وفرحت بيها وقالى جبتيلى انا كمان هديه قولتله لا نسيت
    والحلم التالت ودا من كام يوم حلمت انى ماشيه كدا ولابسه تايير بس جيبته قصيره خالص وماشيه مكسوفه جدا واقول ازاى البس انا كدا
    وانا ماشيه لقيت وحده صحيه قولت خلاص ادخل اكشف واشوف نوع الجنين ايه وقالولى هاتى فلوس افتكرت انى نسيت الشنطه روحت اجيبها دخلت فى شوارع وحوارى كتير بس الحمد الله قدرت اجيب الشنطه واروح تانى الوحده راحوا قالولى الميعاد خلاص ومينفعش تكشفى ولما الحيت قالولى طيب واديتهم ورقه فلوس ب100 جنيه والدكتوره الى كانت معايا كل ما تكشف الاقى حد دخل اقوم مكسوفه وقايمه وكذا مره يحصل ان حد يدخل وانا مكسوفه طبعا والملايات الى كانت فى غرف الكشف قصيره واقول ازاى قصيره لازم ملايات كبيره علشام لو حد مر ما يشوف الى بيكشف
    المهم عملتلى اشاعه وقولتلها بشرينى بالبنت راحت ضغطت على زرار وطلعت ورقه مكتوب فيها ذكر وراحت كشفت عليا وقالتلى ما شاء الله المولود جميل جدا واستغربت لانها مسيحيه وازاى تقول ما شاء الله وكانت ماسكه ملقاط وعايزه تدخله فيا انا رفضت وخوفت وقومت وانتهى الحلم
    يا ريت تفسرلى الحلم واسفه للتطويل وجزاكم الله كل خير

الصورة الرمزية lamya.ahmed
    lamya.ahmed غير متواجد حالياً عضوة مشاركة

جزاك الله خير

الصورة الرمزية عيووووووش
    عيووووووش غير متواجد حالياً عضوة مشاركة

يسلموووووووووووووووووووووو

الصورة الرمزية هنوونه
    هنوونه غير متواجد حالياً عضوة مشاركة

السلام عليكم ياشيخ انا متزوجه وعندي ولد وحلمت بفيل كبير يهدم البيوت ويدعس الناس ويلحقني انا وولدي واهلي واخواتي وهربت
    الين وصلت كبري واندسيت فوق الكبري وكانت في حفره كبيره عند الكبري عشان يطيح فيها الفيل وكنت اطلع راسي عشان يطيح
    بعدين كاني مشيت في مكان طويل وشفت رجل جميل مررره حتى اني اعجبت فيه مرررره وصحيت
    تكفى ياشيخ رد على حلمي

صفحة 2 من 5 الأولىالأولى 12345 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع